Ads

ads

Bu Blogda Ara

Blog Arşivi

Sayfalar

Son Dakika!

Çerçeve görünümlü MDF baskı

18 Temmuz 2016 Pazartesi

Bruma ve Linnes resmen açıkladı! PSV...

                                                                 DEVAMI>>>
PSV’den gelen teklif doğru”
PSV’den gelen transfer teklifi hakkında da konuşan Portekizli yıldız, “PSV’den gelen teklif doğru. Benim de bilgim var. Sonuçta buradayım Galatasaray’ın oyuncusuyum. O kısım artık iki kulüp arasındaki konu. Kontratıma saygı duyuyorum. Bahsettiğimiz iki kulüp de Avrupa’nın en önemli kulüplerinden. İkisinde de herke oynamak ister. Şu an ben birinde oynuyorum zaten. PSV’nin bir teklifi var. İki kulüp oturup konuşacak. Benim amacım futbolcu olarak maksimum seviyede performans gösterip normal hayatıma devam etmek. Ama bir anlaşma sağlanırsa o zaman konuşuruz” diye konuştu.
“Hem hocamız hem de yöneticilerimiz benimle sürekli ilgileniyor”
Geçtiğimiz sezonda La Liga’da oynamasının kendisi için büyük tecrübe olduğunun altını çizen Bruma, “Daha iyi bir oyuncu oldum. Futbolda bitiricilik güvenle alakalıdır. O güveni duyarsanız daha fazla gelişebiliyorsunuz. Şu an kendimi daha güvende hissediyorum. Hem hocamız hem de yöneticilerimiz benimle sürekli ilgileniyorlar. Bunlar otomatik olarak performansımı da olumlu etkiliyor” şeklinde konuştu.

LightBlog