Ads

ads

Bu Blogda Ara

Blog Arşivi

Sayfalar

Son Dakika!

Çerçeve görünümlü MDF baskı

18 Temmuz 2016 Pazartesi

Bruma ve Linnes resmen açıkladı! PSV...

                                                            DEVAMI>>>

Yeni sezon hazırlıklarını İsviçre'de sürdüren Galatasaray'ın iki yabancı oyuncusu Bruma ve Martin Linnes, İsviçre kampında bir basın toplantısı düzenledi.
Galatasaray’ın Portekizli yıldızı Bruma, PSV’nin transfer teklifi ile ilgili, “PSV’den gelen teklif doğru. Benim de bilgim var. Sonuçta buradayım, Galatasaray’ın oyuncusuyum. O kısım artık iki kulüp arasındaki konu. Kontratıma saygı duyuyorum” dedi.
Yeni sezon hazırlıklarını İsviçre’de sürdüren Galatasaray’da, Bruma ve Martin Linnes basın mensuplarının sorularını yanıtladı.
Kamp döneminin çok iyi geçtiğini belirten Bruma, “Benim için de kamp dönemi çok iyi geçiyor. İlk maçta berabere kaldık, dünkü maç önemliydi güzel bir skor aldık. Yarın da önemli bir maçımız var. Genel olarak güzel bir kamp dönemi geçirdiğimizi söyleyebilirim. İki maçta kendimi daha iyi hissediyorum. İki maçta da çok iyi hissettim. Takım arkadaşlarımın da yardımıyla güzel bir performans sergilediğimi düşünüyorum” dedi.

LightBlog