Ads

ads

Bu Blogda Ara

Blog Arşivi

Sayfalar

Son Dakika!

Çerçeve görünümlü MDF baskı

18 Temmuz 2016 Pazartesi

Bruma ve Linnes resmen açıkladı! PSV...

                                                                 DEVAMI>>> 
Her antrenmanda ve maçta kendimi geliştirmeye çalışıyorum”
Portekiz’den dünya futboluna damga vurmuş isimlerin hatırlatılması ve kendisini de ileride bu yıldızların arasında görüp görmediğinin sorulması üzerine ise Bruma, “Dünya futboluna damga vurmuş isimler bunlar. Bunların olduğu yere ismini yazdırmak kolay değil. Her antrenmanda ve maçta kendimi geliştirerek büyümeye çalışıyorum” dedi.
“Üzerimde baskı yok”
Kendisine sarı-kırmızı takım tarafından verilen bonservis bedelinin bir baskı oluşturmadığını söyleyen Bruma, “Bonservis bedeli ile ilgili bir baskı yok üzerimde. Her oyuncunun hissettiği baskı olabilir, bu olması gereken bir şey. Ödenen para anlamında bir baskı yok. Galatasaray bana güvendi. Ben de onlara en iyi cevabı verebilmek için çalışıyorum” ifadelerini kullandı.
LightBlog