Ads

ads

Bu Blogda Ara

Blog Arşivi

Sayfalar

Son Dakika!

Çerçeve görünümlü MDF baskı

22 Mayıs 2020 Cuma

Galatasaraylı Tobias Linderoth konuştu.

Tobias Linderoth: "Galatasaray sonum oldu"
Galatasaray'da 2007 yaz transfer döneminde transfer olan İsveçli yıldız Tobias Linderoth çok konuşulacak açıklamalarda bulundu.

2007 yazında Danimarka ekibi Kopenhag'dan transfer edilen, ancak sarı kırmızı formayla sakatlığı sebebiyle yalnızca 14 maçta görev yapabilen Tobias Linderoth, çarpıcı açıklamalarda bulundu.

"Hayalini bile kuramayacağım bir şeyle karşılaştım" 
Daha İstanbul'a inmeden farklı hislere kapıldığını ifade eden Tobias Linderoth: "Transferimi gerçekleştirmek için İstanbul'a gidiyordum. Yanımda menajerim Roger Ljung vardı. Ona inince neler olacağını sordum, ancak bana cevap vermedi ve gülümsedi. İşte o an içimde daha önce hiç görmediğim, hayalini bile kuramayacağım bir şeyle karşılaşacağım hissi oluştu.

"Arkama dönüp, ünlü biri mi var diye kontrol ettim" 
Uçaktan inince havaalanında bekleyen büyük bir kalabalık gördüm. Arkama dönüp, ünlü biri mi var diye kontrol ettim. Ancak sonra kalabalık ismimi söyleyip, bağırmaya başlayınca durumu anladım.

"Kaos ortamı gibiydi" 
Taraftarlar bana doğru geldi. Beni öptüler ve havalaya attılar. Kaos ortamı gibiydi ve rahat bir durumda değildim."

"Premier Lig'de oynadım ama böylesini ilk kez gördüm" 
"O görüntü karşısında şok olmuştum. Hem böyle harika karşılandığım için, hem de bu kadar fiziksel bir durum oluştuğu için. Adımı haykıran bıyıklı amcalar vardı ve beni öpmeye çalışıyorlardı. Ailendeki en yakın insana bile böyle bir sevgi göstermeyebilirsin. Bu durum kesinlikle alışık olduğum bir şey değildi ve çok özeldi. Dünya Kupası'nda maçlar oynadım, Premier Lig'de oynadım ama böylesini ilk kez gördüm."

"Reddedilemeyecek kadar ciddi bir teklifle geldiler" 
"Galatasaray'ın, 2006 Dünya Kupası'ndan sonra benimle ilgilendiğini duydum. Menajerim Roger Ljung bir dönem orada oynamıştı ve orada neler yaşayabileceğimi biliyordu. O dönem Galatasaray ve Kopenhag anlaşamadı. Ancak 2007'de reddedilemeyecek kadar ciddi bir teklifle geldiler.

Galatasaray bana çekici geldi 
Yeni maceram için çok heyecanlanmıştım. Kariyerime güneyde devam ettirmek istiyordum. Babam bir dönem Marsilya forması giymişti. Barcelona'da Laudrup'u izlediğimi hatırlıyorum. Guardiola ise benim favori oyuncum ve idolümdü. İşte bu yüzden Avrupa'nın güneyine gitmek istedim ve Galatasaray bana çekici geldi. İstesem Kopenhag'da futbol hayatıma devam edebilirdim. Kendimi iyi hissediyordum."

kaynak: Milliyet
LightBlog