Ads

ads

Bu Blogda Ara

Blog Arşivi

Sayfalar

Son Dakika!

Çerçeve görünümlü MDF baskı

17 Kasım 2016 Perşembe

Emenike: O formayı çıkardım, çünkü...

                                                                      DEVAMI<<<
Ben her zaman sahada olmak isteyen bir oyuncuyum ama dediğim gibi insanım ve bu son derece doğal bir durum…
Zaman zaman gollere sevinmediğin konuşuluyor…
- Gol attığımda her zaman taraftarlar ile birlikte kutlarım. Mutluluğumu taraftarlarla paylaşırım.
“KENDİMİ DEĞİŞTİRECEĞİM”
ama 2 hafta önce Fenerbahçe gol attığında kulübede sevinmedin…
Bazen bir şeye kızdığım anlar olabilir. Bundan dolayı böyle bir görüntü verebilirim. Ben her zaman bu kulüp kazansın her zaman iyi olsun istiyorum. Kulübede ya da sahada olayım fark etmez. Tek istediğim takımın kazanması. Maçları aldığımız zaman birbirimizin yüzüne bakabiliyoruz. Birbirimize gülümseyebiliyoruz. ‘Günaydın, iyi günler’ diyebiliyoruz. Burası çok farklı bir hal alıyor. Bu nedenle golü kimin attığını hiç önemsemiyorum. Ama belki duygularımı fazla yansıtıyorum. Bunun değişmesi gerekiyor.



LightBlog