Ads

ads

Bu Blogda Ara

Blog Arşivi

Sayfalar

Son Dakika!

Çerçeve görünümlü MDF baskı

17 Kasım 2016 Perşembe

Emenike: O formayı çıkardım, çünkü...

                                                      DEVAMI>>>
Söylemek istemediğim şeyleri bazen dışarıya yanlış şekilde söylemiş oluyorum. Belki bir deliyim. Ama bir insanım. Göstermemem gereken şeyleri gösteriyorum. Ama bunu değiştireceğim yakın zamanda. Buna gayret göstereceğim.
HOCA NEREDE İSTERSE ORADA OYNARIM
- Hangi mevkide oynamayı tercih ediyorsun?
- Farklı pozisyonlarda oynadım ve oynarım. Bu, takımın ihtiyaçlarına bağlı. Daha önce sağ kanat oynadım, sol kanat oynadım. Benim için fark etmez. Teknik direktör her şeyin en iyisini ve en doğrusunu bilir, o ister ben uygularım.
ZATEN GERÇEK FENERLiYiM
- Galatasaray maçlarında ne hissediyorsun?
- Her zaman derbide oynamak harikadır. Atmosfer her zaman mükemmel oluyor. O akşam sahada olursam çok daha iyi hissederim......
LightBlog