Ads

ads

Bu Blogda Ara

Blog Arşivi

Sayfalar

Son Dakika!

Çerçeve görünümlü MDF baskı

18 Temmuz 2016 Pazartesi

Bruma ve Linnes resmen açıkladı PSV..

                                                  DEVAMI>>>
Türkiye’de endişeli olduğum doğru değil”
“Türkiye’de kesinlikle korktuğum endişeli olduğum doğru değil” diyen Linnes şunları söyledi:
“Çok üzüldüm tabii ki etkileniyorsunuz, çok sevdiğim arkadaşlarım, ailem var. Benim hep söylediğim bir şey var. Ben Türkiye’de çok mutluyum. Korku ve endişe yok. Umarım her şey yoluna girer.”
“Şampiyonluk için elimden geleni yapacağım”
Her zaman yeni gidilen kulüplerin zorluk çıkarabileceğini belirten Linnes, “Her şey yeni. Hocalar yeni, oyuncular yeni. Bambaşka bir sürece gidiyorsunuz ama artık 6 ay geçti sistemi ve arkadaşlarımı daha iyi tanıyorum. Bence bu sene daha iyi olacaktır diye düşünüyorum. Şampiyonluk için elimden geleni yapacağı
LightBlog