Ads

ads

Bu Blogda Ara

Blog Arşivi

Sayfalar

Son Dakika!

Çerçeve görünümlü MDF baskı

18 Temmuz 2016 Pazartesi

Bruma ve Linnes resmen açıkladı PSV

                                                        DEVAMI>>>
Linnes: “Kamp dönemi güzel geçiyor”
Basın toplantısında açıklamalarda bulunan Galatasaraylı oyuncu Martin Linnes ise, ilk günden bu yana iyi bir kamp dönemi geçirdiklerini söyleyerek, “Çok çalışıyoruz, iyi bir ortam var takım içinde. Özellikle dün oynanan maç çok önemliydi. Mental olarak iyi hazırladık kendimizi, güzel maç çıkarttık. Şu ana kadar kamp döneminin güzel geçtiğini söyleyebilirim” şeklinde konuştu.
“İlk 11 oyuncusu olmak istiyorum”
Geçen sezonun hem kendisi hem de takımı için iyi bir sezon olmadığını vurgulayan Linnes, “Benim pozisyonumda başka oyuncular da oynadı. Ben elimden geleni gösterdim. Riekerink hocamızın gelmesiyle pozitif bir hava oldu takımda. Takım olarak daha iyi bir hale geldik. Bu sene de aynı şekilde iyi başladık. Kendi açımdan da iyi başladık. Bir an önce gerçek Martin’i gösterip ilk 11 oyuncusu olmak istiyorum” dedi.

LightBlog