Ads

ads

Bu Blogda Ara

Blog Arşivi

Sayfalar

Son Dakika!

Çerçeve görünümlü MDF baskı

9 Şubat 2017 Perşembe

Sert açıklama.. 'Oynayacak kupa bulamazsın'




ORMAN'IN ÖZRÜNÜ KABUL EDİYORUM
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman'ın yaşanan olaylar nedeniyle özür dilemesini de değerlendiren Şekip Mosturoğlu, "Ben Fenerbahçeli yönetici olarak Fikret Başkan'ın özrünü kabul ediyorum. Ancak futbolcular, camia ve kafası yarılan Hasan Çetinkaya kabul eder mi, bilemem. Türkiye çok önemli bir süreçten geçiyor. Beşiktaş ezeli rakibimiz ama ebedi dostumuz. Bu dönemler, şaka noktasında kalacak dönemler olmalı. Kavga boyutuna gelmemeli. Bu olaylarda payım varsa tıpkı Fikret Orman gibi ben de kendi adıma özür diliyorum" ifadelerini kullandı.

FIFA KURALI VARSA BU GÖRÜNTÜDEN CEZA VERİLEMEZ
"Van Persie'nin pozisyonunda bence sarı karttan fazlası çıkmaz. Eğer TFF, 36'dan sevk etse görüntüleri delil olarak kullanamaz. Kullanamayacağı için de 41'den sevk ediyor. Emre Aşık ile Nobre arasında geçen bir hadise vardı. Uygun olmayan bir hareket yapmıştı Emre. Emre 3 maç ceza aldı, Tahkim kaldırdı. Van Persie'nin şu hareketi, sportmenliğe aykırı harekettir ve görüntüden sevk yapılamaz. Yan hakem 3-4 metreden görmüyor mu Van Persie'yi? Hakeme niye haber vermiyor? Sevk maddesi 41 değil, 36 olmalıydı. FIFA kurallarına göre bu görüntülerden Robin van Persie'ye ceza verilemez.".
LightBlog