Ads

ads

Bu Blogda Ara

Blog Arşivi

Sayfalar

Son Dakika!

Çerçeve görünümlü MDF baskı

29 Ocak 2017 Pazar

Yıldız futbolcumuz konuştu: 'Ben o maçta oynamamalıydım!'



Kayserispor maçında F.Bahçe'nin tek golünü atan Mehmet Topal, maç sonrası üzgün olduklarını söyledi. Yayıncı kuruluşa konuşan Topal, "Çok fazla söyleyecek bir şey yok. Birinin konuşması gerekiyordu, ben gelmek zorunda kaldım. Geriye düştük hemen golü de bulduk. Yakaladığımız bir kaç pozisyon vardı atmamız gerekiyordu onları. Özür dilemek fayda getirmiyor, ama özür dilemekten başka bir şey yapamıyoruz. Ağır bir mağlubiyet aldık. Aslında benim oynamamam gerekiyordu ama takımda sakat oyuncular da var. Çok az idman yapabildim. Hocam görev verdi ben de elimden geleni yapmaya çalıştım. Kazansaydık iyi olacaktı ama ağır bir yenilgi aldık özür diliyoruz taraftarımızdan" diye konuştu..
LightBlog