Ads

ads

Bu Blogda Ara

Blog Arşivi

Sayfalar

Son Dakika!

Çerçeve görünümlü MDF baskı

11 Ocak 2017 Çarşamba

Fener'de ,Aykut Kocaman'la çalışmak isterim...!




Emre Belözoğlu, bir gün sarı-lacivertli kulüpte görev almak istediğini bu sözlerle açıkladı. Başarısının temelinde de Galatasaray camiası olduğunu dile getirdi.

Başakşehir'in kaptanı Emre Belözoğlu, turuncu- lacivertli takımın Antalya'daki kampında ilginç açıklamalar yaptı. Bugünlere gelmesinde en büyük vesilenin G.Saray camiası olduğunu söyleyen Emre, "Çocukluğumda ailem F.Bahçeli olduğu için F.Bahçeli'ydim. G.Saray altyapısında çok ciddi ve iyi bir eğitim aldım. Bunu hiçbir zaman inkar etmedim. Bu fazla gündeme gelmese de G.Saray camiası ve taraftarı tarafından önemli bulunmasa da bunu samimice söylüyorum ama bu çocukluğumda F.Bahçeli olduğum gerçeğini değiştirmez" ifadelerini kullandı. Tecrübeli futbolcu, Konyaspor'u çalıştıran F.Bahçe'nin eski hocası Aykut Kocaman'la şartların oluşması halinde sarı-lacivertli kulüpte çalışmak istediğini kaydedip "Çok değerli bir insan. Çok sevdiğim bir büyüğüm. Birgün böyle bir imkan olursa benim için büyük bir onur olur" dedi.
.
LightBlog