Ads

ads

Bu Blogda Ara

Blog Arşivi

Sayfalar

Son Dakika!

Çerçeve görünümlü MDF baskı

20 Ocak 2017 Cuma

Advocaat: Elimizde Mehmet Ekici gibi birisi yok....

                                                                         DEVAMI<<<
Göreve başladıktan sonra kadroyu oturtmak için bir arayış içine girdiklerini vurgulayan Advocaat, şunları kaydetti: "Sürekli bir deneme içerisindeydik. Bir süre geçti ve artık ilk 14 oyuncumuzu biliyorduk. Bunu Avrupa maçlarında görebildik. Ayrıca ligin bazı maçlarında aldığımız sonuçlarla bunu görebildik ve gösterebildik. İstediğimiz skorları gördüğümüz bir dönem oldu. Takımın asıl gücünün bu olduğunu düşünüyorum. Aynı 11 ile oynayabiliyorsanız, gücünüzü sahaya yansıtabiliyorsunuz. Eğer elinizde 4 forvet varsa denemeye giriyorsunuz. En başta oyuncuların doğru imajını kafamızda oluşturmaya çalıştık."

"Ben farklı bir kadro yapardım"
Dick Advocaat, "Takımı siz kursaydınız, kadronun ne kadarı farklı olurdu?" şeklindeki bir soruya şöyle cevap verdi: "Hala iyi bir kadromuz olduğunu düşünüyorum. En başta burada olsaydım, kadro kurmak için elimde bir zaman olsaydı kadroyu farklı yapardım. Orta saha için de aynı şeyi söyleyebilirim. Başkasına eleştiri anlamında söylemiyorum ama ben olsam daha farklı bir kadro kurardım. Yine de fena iş yapmadığımızı düşünüyorum. Şu ana kadar Avrupa'da çok iyi iş çıkardık. Diğer yandan kendi sahamızda kaybettiğimiz puanlara baktığımızda gerçekten inanılmaz. Puan kayıplarımız, anlaşılabilir düzeyde değil."  

LightBlog