Ads

ads

Bu Blogda Ara

Blog Arşivi

Sayfalar

Son Dakika!

Çerçeve görünümlü MDF baskı

12 Aralık 2016 Pazartesi

Yıldız oyuncu sert çıktı; Çok sinirliyim!




Pozisyonun kahramanı Sow ise hakeme tepkiliydi. 90 dakika sonunda görüşleri sorulan Senegalli yıldız "Şu anda golü izliyorum ve bu beni güldürüyor. Çok fazla sayıda böyle gol attım. Önce ben golü atıyorum oyuncu sonra kafasını sokuyor oraya. Ben önce topa dokunuyorum. Profesyoneller iyi bilir. Bu net bir gol. Tam tersi olsa penaltı mı verecek böyle bir pozisyonda. O bana öyle vursa penaltı vermez. Hiçbir zaman böyle sinirlenmedim. Bir hakem kararına böyle sinirlendiğimi hatırlamıyorum. Kusura bakmasın" ifadelerini kullandı. SOW, pozisyonu Çakır'a sorduğunu ve "Çok yakındınız, tehlikeli bir hareketti" yanıtı verdiğini söyledi..



LightBlog