Ads

ads

Bu Blogda Ara

Blog Arşivi

Sayfalar

Son Dakika!

Çerçeve görünümlü MDF baskı

25 Temmuz 2016 Pazartesi

Muslera: "Türk halkı darbe girişimine en iyi cevabı verdi"

                                                           DEVAMI<<<
"Riekerink çok iyi bir hoca"
Fernando Muslera, sarı-kırmızılı takımda teknik direktör Jan Olde Riekerink'le devam etme kararı alınmasından duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Hollandalı teknik adamdan övgüyle söz eden Muslera, "Riekerink'in çok iyi bir hoca olduğunu düşünüyorum. Futbolu iyi bildiğini, enerjik bir insan olduğunu düşünüyorum. Bizimle arası çok iyi. Devam etmesinin doğru bir karar olduğunu düşünüyorum. Tempolu ve yoğun antrenmanlar yapıyoruz. Yeni sezona bizi en iyi şekilde hazırlıyor. Teknik direktör olarak devam etmesinden mutlu olduğumu söyleyebilirim." şeklinde görüş belirtti.Geride kalan sezonda Galatasaray'ın gol yeme rekoru kırdığının hatırlatılması üzerine Muslera, "Futbolda bu tip şeyler oluyor. Her zaman başarı kazanılamayabiliyor. Bu dönemden de çok şey öğrendik. Yeni sezon için dersler çıkardık. Galatasaray tarihinde, bir sezonda en az gol yiyen kaleci rekorunu kırmıştım. Geçen sezon ise en fazla gol yenilen sezon oldu. Demek ki iki rekorum var. Ben burada çok önemli başarılar ve şampiyonluklar kazandım. Demek ki bu da yaşanacakmış." diye konuştu.
Claudio Taffarel'in kaleci antrenörlüğü görevini bırakmasından duyduğu üzüntüyü anlatan Muslera, bu durumu önceden bildiğini, yerine bu görevi üstlenen Fadıl Koşutan'a da güvendiğini vurguladı.
Muslera, yakın zamanda vefat eden Galatasaray'ın efsane kalecisi Turgay Şeren'le beraber zaman geçirme fırsatı bulmuş olmaktan gurur duyduğunu, sarı-kırmızılı kulüpten ayrıldığında kendisinin onun gibi anılmayı istediğini sözlerine ekledi.


LightBlog