Ads

ads

Bu Blogda Ara

Blog Arşivi

Sayfalar

Son Dakika!

Çerçeve görünümlü MDF baskı

25 Temmuz 2016 Pazartesi

Muslera: "Türk halkı darbe girişimine en iyi cevabı verdi"

                                                                           DEVAMI<<<
Geride kalan sezonun sonunda Fenerbahçe'ye karşı kazandıkları Ziraat Türkiye Kupası şampiyonluğunun önemine vurgu yapan Muslera, "Bu kupanın bizim için çok büyük anlamı vardı. UEFA'nın verdiği cezanın uzamasına da böylece engel olduk. Önümüzdeki sezon sergileyeceğimiz performansla yine Şampiyonlar Ligi'nde yer alabiliriz. Şu anda takım arkadaşlarımız ve hocamızla beraber konuştuğumuz tek şey, şampiyonluk. Aramıza yeni katılanlar olacaktır. Onların da desteğiyle bu yolda en iyi şekilde ilerlemek istiyoruz." diye konuştu.
Yönetim tarafından oyunculara yönelik verilen para cezalarıyla ilgili soruya tecrübeli file bekçisi, "Cezalarla ilgili bir şey söylemek istemiyorum. Çünkü sportif anlamda buradayız ve en iyi şekilde sezona hazırlanmak istiyoruz. Bu konuda yorum yapmak istemiyorum." yanıtını verdi.
Takımdaki geleceğinin sık sık gündeme getirilmesine değinen Muslera, "Ayrılıp ayrılmayacağım sorularına karşılık, hep burada çok mutlu ve rahat olduğumu söyledim. Yine tekrarlıyorum. Burada çok mutlu ve rahatım. İki sezon daha kontratım var. Galatasaray bana çok şey kazandırdı ve ben de en iyi şekilde karşılık vermek istiyorum." şeklinde konuştu.

LightBlog