Ads

ads

Bu Blogda Ara

Blog Arşivi

Sayfalar

Son Dakika!

Çerçeve görünümlü MDF baskı

2 Şubat 2016 Salı

SELÇUK İLE SİNAN ARASINDA 'Kİ İLGİNÇ DİYALOG

Selçuk: Sen artık G.Saray’ın bir futbolcususun. Saha dışında ağabeylerin olabilir ama saha içine girdiğinde, bu forma üzerindeyken herkesin amacı G.Saray. Bunun bilincinde olman gerekiyor. Ne zaman pas vereceğini ne zaman orta yapıp çalım atacağını ve ne zaman da şut çekeceğini en iyi şekilde bilmen gerekiyor. Bu şekilde ilerleme kaydedersin. Ben de ayağıma topu her aldığımda herkes pas istiyor. Ben de seçimimi kimin istediğine göre değil, kim uygunsa kim pozisyonda daha etkili yerdeyse ona göre yapıyorum. Senin de bu kararları artık verme zamanın geldi. Ben sana top ayağına geldiğinde ‘şut çek hemen’ demiyorum. En iyi kararı ver ve öyle davran.

Sinan: Tamam Selçuk ağabey.. Artık kim daha uygunsa pozisyon neyi gerektiriyorsa ona göre topu kullanacağım.

LightBlog