Ads

ads

Bu Blogda Ara

Blog Arşivi

Sayfalar

Son Dakika!

Çerçeve görünümlü MDF baskı

14 Haziran 2015 Pazar

Kerem Bursin'in bilinmeyenleri


Keren bursin
Ben kerem'im 27 yaşındayım nerdeyse bütün hayatım yurtdışında geçti, son iki yıldır Türkiye'deyim Oyuncuyum kendimi geliştirmek çok iyi bir oyuncu olmak için çalışıyor istekliyim ve azimliyim, 
 Kendimi yakışıklı bulmuyorum Başka özelliklerim var benim insanlarla sıcak ilişki kurabilen biriyim empati kurabilirim kendimi karşımdakinin yerine koyabilirim oyunculuğu  da beni heycanlandırdığı için yapıyorum...
Çevredemde, hep farklı kültürden dinden ırktan insanlar oldu ben sıcakkanlıyım ve anında heryere adapte olurum, uyum kabiliyetim yüksek ve önyargısızım. Benim gerçeyim bu:)
Sosyal sorumluluk sahibi kadını tercih ederim bir öğretmen bir hemşire gibi insanlara faydalı biri olabilir mesela gerçi bu söylediklerim tuhaf geliyor Türkiyedeki arkadaşlarıma tıpkı marangoz olmak isteğimde olduğu gibi :)
Tiyatro ya ve oyunculuğu teksas ta tanıştım oyunculuk orada kanıma girdi muzik de öyle ilk kez orada aşık  oldum.. Bir sürü şeyin ilkini teksasta yaşadım...
LightBlog